precis hemkommen

2012-06-06 @ 00:26:40
Mötte Kevin och Alex -> gick mot köpingsvik -> mötte Hampus -> Hoppade på Hampes cykel -> Cyklade till Borgholm -> Mötte en halv klass, typ -> Stod och snackade -> kollade skylten släckas vid nollnoll -> gick upp -> åt choklad -> satte mig här.
Haha, tre asgoa killar räddade mig från att stänga in mig själv i alla fall för en kväll! Nu ska jag kämpa för att inte hamna där igen. Jag mår i grund och botten väldigtbra, har dock en svacka så jag stänger gärna in mig när jag blir själv. Men vet ni? Det är skolavslutning om en vecka, det är fan helt sjukt! Tiden har gått apfort nu på slutet!! Aå alldeles strax är det sommarlov och det är jag så värd, och många andra också! Satan vad jag kommer ha roligt :D
Har nog aldrig längtat så mycket efter att träffa nytt folk.
Bara tog en bild i arkivet, jag behöver verkligen ta nya. Speciellt på mig och min fyrbenta.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0