Skolavslutning 2012

2012-06-14 @ 07:11:35
Först vill jag bara säga- satan vilken rolig kväll! Haha, behövde verkligen en superkväll och det fick jag. Med undantag så tyckte jag knappast jag kunde fått en bättre början på ett sommarlov som kommer bli mitt bästa. Det kommer kräva en hel del jobb och slit, men jag menar, när jag sedan står där med lönen i handen kommer det vara värt det! Utanför det så har jag så otroliga människor kring mig. Det är jag verkligen tacksam och såklart lycklig över. 

Åter till gårdagen.. Vi hade först avslutning med skolan i Borgholms slottsruin. Där bjöds det på fin sång, tal, fotografering och betygsutdeling. Jag har höjt mig med tjugoen, eller om det var sjugosju, poäng! STOLT! Har dock sänkt mig två betyg i fysik, det var jag förvånad och besviken över.. Jaja, får ta igen det nästa termin! Annars hade jag lyckats höja mig i allt jag ville!!
Jag, clara och Ida gick efter avslutningen och tog varsin glass på Borgholms godaste glasscafé (!!). När den var slut gick vi upp en runda på stan, stod och pratade en stund med ett par kompisar vi mötte, gick och köpte present och slutade uppe på mitt rum. Ida åkte hem för att byta om medans jag och Clara gick igenom en hel del jobbiga saker. Ida kom tillbaka och vi bytte om och bara en kort stund senare kom även Matilda. Vi gick då direkt till resturang pappa blå och jag åt en jättegod kycklingpasta! Så att ni vet lixom.. ;)


Efter det mötte vi Sofia och fick vänta ett tag innan vi kunde gå vidare för kvällens trevligheter. Hamnade lite var som under kvällen kändes det som men som sagt-otroligt rolig kväll!
Vad jag gör vaken nu vet jag faktiskt inte. Vaknade av att kaffe gjordes då vi somnat i hans soffa mitt under vårat deeptalk, haha! Ska alldeles strax ta min lilla promenad hem för att fräscha upp mig och sedan lär jag väl dra till stranden i detta vackra väder med ett par vänner. En runda ut till stallet för att rida står på mitt schema idag också, härligt!
Funderar på om jag ska väcka liv i mina sovande vänner eller om jag ska låta de sova. Har en hel del att reda ut idag och lika bra att börja någonstans. 
Kan sumera kvällen med: -Du ser bra ut! Hahahaha, jasså? Ser jag bra ut..? - Ja, det gör du! Skitsnygg faktiskt :D 
HAHAH, gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0