Som om jag inte har nog med kläder, hehe

2012-06-27 @ 12:09:12
Har precis klickat hem lite grejer. Jag menar, är det rea så är det! Visar när det dumpat ner här hemma. Tack mamma för det!
Morgonen har varit kass och blir ju inte bättre av att min sömn denna natt var cirka en timma. Men kan inte skylla på någon annan än mig. Eller jo, kan ju skylla på han som höll mig vaken... ;) På tal om det, fick frågan om jag är över Hugo och svaret är ja. Och ja är även svaret på frågan om vi har snackat efter inlägget jag publicerade och det är lugnt mellan oss. Nu vet ni det också. :)
 
Nu ska jag duscha och göra mig iordning. Vid ett kommer min sockersöta vän hit och vi ska bort till marknaden och titta runt och säkerligen träffa folk vi känner. Dagen ser ut att bli kanonbra, trots min dåliga sömn. En sväng till stallet blir det på kvällen sedan. :)
Clara-Jag-Matilda i Berlin. Hehe, ursäktar mitt hår. Det var rosa/orange/rött/blondt/brunt, solblekt och urtvättat. Vackert helt enkelt, typ
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0