Studentfirande

2012-06-14 @ 20:24:47
Jag vill också ta studenten, känna mig klar och veta att NU är jag färdig med mina år i skolan. Åh, jag har fyra år kvar... Jaja, har ju överlevt åttan (vilket ska vara det jobbigaste året) och jag har kommit längre än halvvägs så ska väl inte klaga. ;) Plötsligt sitter jag där, arton år och firar min student. Gud, vad det kommer vara stort!! När jag tar studenten så kommer det inte räcka med att det är bra, det ska vara bäst och fullständigt perfekt. Jag menar-man tar bara studenten en gång ju! Jag är rätt extrem när det gäller sådant, haha! Ska klara mig igenom balen samma år. Bäst mamma och pappa börjar spara redan nu! ;)

Blev lite stressigt där ett tag med stallet ode. Men klarade det fint och kom i tid till studenten tillsammans med min familj. Fick reda på att Alexandra kommit hit redan ikväll med sina hästar, vilket jag blir överlycklig för. Är ensam ute i stallet höst-vinter-vår men under sommaren kommer det sommargäster till Äpplerum. Alexandra och jag hade lite tokigheter för oss förra året, haha! Nu har hon precis tagit körkort också, asnice! :D

Men nu har Ida kommit och vi ska dra vidare. Visar vad jag hade på mig under studenfirandet av Evelina, trevlig torsdag på er! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0