Svar

2012-06-25 @ 22:04:35
Tar upp detta i ett inlägg ifall fler är nyfikna.
Jag använder en hårolja som heter "Nashi Argan oil". Den använde jag varje dag, men tog ett uppehåll utan någon speciellt anledning men ska börja igen efter att ha pratat med frisören i dag. Mamma köper den hos frisör, vet dock inte vad den kostar då jag inte varit med och köpt någon gång. Men googlade och då kom det upp 100 ml för 279 :-, så antar att det ligger omkring det priset.
Så här beskriver de den på deras hemsida:

Skönhetsbehandling för alla typer av hår!

  • Ger en otrolig glans på ett ögonblick
  • Gör håret extremt lätt att hantera
  • Ger en fantastisk mjukhet
  • Reparerar skadat hår
  • Volym till fint hår
  • Halverar fön- och stylingtiden
  • Skyddar håret från UV-strålning och yttre påverkan
Jag håller helt med på  alla punkter och kan inte säga annat än att jag är supernöjd med den och tycker att den är värd varje krona. Anänder den vanligtvis varje dag. Innan jag ska göra någonting med håret, om jag så duschat eller inte. De rekomenderade när mamma var där första gången att använda den en eller flera gånger om dagen för att uppnå bästa resultat.
Detta är tredje eller fjärde flaskan jag har, ifall det säger någonting om vad jag tycker. ;) Dessutom som ett plus i kanten är den skonsam mot miljön! 
Om det är någontign mer du undrar är det bara att fråga eller googla. Google har svar på det mesta! :) kram
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0