bajs

2012-06-04 @ 16:06:33
Tio saker; Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? Kärlek.
2. Vin eller öl? Inget av det.
3. Dag eller natt? Måste vara tråkig och säga båda.
4. One night stand eller förhållande? Förhållande.
5. Tv eller internet? Internet.
6. Pepsi eller cola? COLA.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Massa gott, härliga vänner och bra filmer. 
8. Färgfoto eller svartvita? Beror på.
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face.
10. Dayviews eller myspace? Twitter!

Tio "Har du någonsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nej.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Inte på riktigt, nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja, men man lär sig av sina misstag.
4. Har du hoppat bungy jump? - Tyvärr är svaret nej.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej. ;) 
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Haha, ja!!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - HAHAHAHA, ja... Men fick se den för femte gången gratis så varför inte passa på? (a)
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Ja.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? -  Ja, för det gör den!

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ungefär lika mycket som universum är stort.
2. Är du glad? - nja, inte just nu.
3. Är du fundersam? -  För tillfället ja.
4. Är du uttråkad? - Annars hade jag nog inte suttit här oh svarat på dessa frågor..
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - De har aldrig varit gifta. :)
10. Gillar du någon just nu? - Åhja! 

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu? - 15:58
2. Namn? Amelia.
3. Vart bor du? Hemma.
4. Hur många barn vill du ha? 3. 
5. Vill du gifta dig? Ja, när jag funnit min rätta!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Mamma klipper den till mig, hehe. 
7. Har du ätit sushi? Nej.
8. Favoritglass? Åh, typ såhäääääär många olika sorter där jag jobbar! Godast glass någonsin. :D
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? ehm, det orkar jag inte kolla. Fyra kanske?
10. Humör? Vet inte vad den kallas men "va-inte-jobbig-för-då-dödar-jag-dig" symtom.

Fyra grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? HAHA, ja! Med mamma när hon kört för fort. Hon trodde det var någon som drev (y)
3. Sover du helst själv eller med någon? Med!
4. Tror du på spöken? LIte halvt.

Skulle:
1. Skulle du vilja vara längre? Nej! Låt mig inte bli längre!!!!!!!!!!!!
2. Skulle du vilja ha sex nu? Nej.
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? återigen, nej.

Kan:
1. Kan du röra på öronen? Nej :(
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej, kan ju inget coolt :((((( buhu.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Det kan jag! Hehe
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jadå! Eller...?!
5. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja.
6. Kan dina vänner lita på dig? Det kan dom absolut.
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Lätt!
8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jadå!
Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, men det händer inte så ofta. 
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Minst en gång om dagen.
3. Har du syskon? Fyra. skam att jag först skrev fyra med u, haha!
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ehm, ja det har hänt.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? HEEEEEEMLIGT.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nope. 
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Samma svar som på frågan över.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Haha, nej. 
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej.
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.

Vem:
1. Vem älskar du? Jag älskar flera.
3. Vem vill du bli full med? - HAHAHHA, kan inte säga vem jag först tänkte på.. men varför bli full? Minst lika roligt nyktert :)
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Beror på vart, när, varför och hur.
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Therese.
6. Vem är snällast i världen? - Mamma ♥
8. Vem sov du senast med? - Vet inte, punkt.
10. Vem vet allt om dig? - haha, svaret kommer nog låta forever alone men pollen min! Han får alltid lyssna på mitt tjat om.. ALLT! För där stannar det. 
11. Vem hatar du mest? Hehe. 
12. Vem kramade du senast? Andrea.
Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0