Vad gjorde vi fel?

2012-06-06 @ 11:56:53
Vi förlorade för att vi brydde oss om något vi älskade. Så här sitter vi i samma jävla dal, men vet ni? Vi är tillsammans, och vi hjälper varandra upp. Steg för steg. På vägen samlar vi kraft och sedan när vi är där igen. Där på toppen som vi hör hemma. Då kommer vi vara starkare än tidigare. Och vi har kvar varandra. För det är så det ska vara och så har det varit ända sedan tjugofjärde Augusti tvåtusentio. Två tjejer med vilja av stål och humör som djävulen. Men vi tar oss alltid dit vi vill, no matter what.
Jag älskar dig. Min fina. ♥
Kommentarer
Postat av: Therese

Världens finaste Amelia, tårarna började rinna när jag läste det här inlägget. Tillsammans klarar vi igenom detta! Tillsammans kommer vi snart stå där på toppen igen och skratta åt dem som en gång försökt få oss att ramla ner.



Jag älskar dig min fina knasfia ♥

2012-06-06 @ 15:09:55
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-06-10 @ 13:12:37

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0