<3

2012-03-01 @ 21:34:31
Åh, denna fina kommentaren.. Vet inte vad jag ska säga, blir så himla glad att jag bara vill springa och krama om någon. Att man kan få så fina ord genom att bara vara sig själv. Bamsekram på dig och tack så jätte mycket! ♥ Hittar verkligen inga ord. Vad ni är fina och så gulliga mot mig söta bloggläsare!
Tyvärr vet jag inte vem du heller är...
.
Tack alla underbara vänner för sms, samtal och facebook meddelanden idag. Folk man inte har snackar med på ett tag har skrivit och såklart även de jag pratar med dagligen! Jag känner mig tusen gånger starkare för varje litet ord och jag har verkligen världens finaste människor omkring mig. Jag är verkligen lyckligt lottad! <3
Älskar er mina underbart vackra vänner!
Åh, tårar rinner ju för alla fina ord!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0