Åh, <3

2012-03-01 @ 23:51:58
Vad ska man säga? Världens mest fantastiska vänner har jag. Och det har tydligen rullat in ännu fler. (Har jag börjar lägga upp en, kan jag ju inte skita i resten!)
JAG ÄLSKAR ER MINA VÄNNER! Ni ger mig hopp, glädje och en djävla massa lycka! Åh, vad vore jag utan er? Som jag tidigare har sagt så kan jag inte finna några ord som beskriver hur mycket jag älskar er och hur fruktansvärt glad jag blir över alla fina ord. Det är inte här utan även på facebook men det är mer privat då dessa ändå går att se, för alla. När man inte tror att det går att gråta fler tårar rullar detta in och vad gör man? Jo, gråter floder! Känslig kväll.
Älskade fina ♥
Kärlek till dig!
Imorgon ska jag försöka komma med lite glada inlägg av en glad skrivare men just nu, ikväll, kan jag verkligen inte vara glad. Men imorgon kör vi!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0