älskvärd helg

2012-03-25 @ 14:26:18
Natten till idag spenderades, som jag sagt tidigare, i ett tält. Tydligen var det kallare i natt än natten tidigare men det kände inte jag.. Jag vaknade endast en gång denna natt av att jag frös medans både Alvin och Ida tydligen hade frysit jätte mycket. Haha, ja, jag vill att ni ska antecka det!
Vi somnade väldigt tidigt så tanken att grilla natt käk försvann och korven vi köpt blev i stället frukost. Minst lika bra, nästan. Förutom att potatismoset hade blivit jätte äckligt under natten.

Tanken var idag att jag skulle gå till gymet men hinner icke det nu utan tar en jogging rund med Andrea i kväll istället! SKa alldeles strax ut till stallet. Ska bara fixa till mig lite, ser förskräcklig ut! Hade fläta i går kväll (lockigt hår), gummibandet gick sönder (blev tvungen att ha det utsläppt), låg i morse ute i gräset (löv/mossa i hela håret) = trollhår. Luktar dessutom rök efter grillningen, så känner mig sådär halv fräsh ska jag säga er!

Haha, kollade lite gamla bilder i akrivet och hittade bland annat denna. Våran första tävling tillsmamans. Tror faktiskt det är en LC, ser sjukt litet ut men hoppade LC/LB för att jag var tvungen att sätta en nolla i LB:n till championatet jag sedan skulle starta honom i. Fick för övrigt en nolla i LB:n och ett nedslag i LC:n.
Gud vad vi båda har förändrats!!

Solen skiner och jag är fanimej lycklig nu! Tack Elsa för din kommentar, det värmer verkligen ♥! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0