Blir fett less

2012-03-09 @ 22:04:50
Åh, hade precis fått upp världens bästa spelkonsol från källaren så får vi det inte att funka med min tv... :( Vi har hur många olika spelkonsoler som helst men gamecube är lätt det roligaste och med de roligaste spelen! Vi har förövrigt även tre stycken xbox 360, två playstation 2, wii, nitendo 64 och så har vi haft ett playstation 1 men som vi sålde för ett par år sedan.. Dessutom har vi tre sådana man spelar med handen och ett nitendo DS. Sedan har vi massavis med spel!!
Detta endast för att pappa och mina två äldsta bröder är speltokiga. Själv håller jag mig till gamecube och mario spelen, lätt de bästa! :D
.
Var med Potion nere i ridhuset och red, mamma och Alexia gjorde mig sällskap så jag slapp vara själv. Det gick jätte bra!! Han skötte sig super och jag ställde inte direkt några krav.
.
Nu ser det förövrigt ut som att pappa (♥) fixar det så ska spela mario kart, lyssna på musik och äta fruktsallad som mammsi precis kom in med till mig i sällskap av min katt. Lovely friday!!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0