Boxning, kul, verkligen

2012-03-28 @ 23:01:25
Dagen har varit fullspäckad! Idrotten idag spenderades i badhuset. Livräddning, simning, dykning och fritt. Var först lite tveksam på om jag skulle vara med men ångrar inte at jag valde att vara det. Haha, gud! Min klass är fantastisk! Kan ha så jäkla roligt med dem alla. Lite snabbt avsminkad (alltid lika fint med mascararanden liggandes under ögat), backslickhår (ni vet sådär fint det bara blir när man badar)  och allmänt jätte ovacker fick jag höra att jag liknade piff & puff, tackar för den! ;) Tydligen jätte söt. Haha, fin räddning min vän!

Sedan direkt till konformationen, hann inte ens hem och vända. Lagom lugnt med en historia som verkligen berörde mig. Usch, hemskt vad saker kan gå fort!! Annars så hände det inte så mycket förutom att jag fick kommentarer om hur jag äter banan. De är faktiskt godast i mitten, visst?

Efteråt, eller rättare sagt en timma innan konformationen slutade egentligen, stack jag bort till boxningen tillsammans med Andrea och Bella. Har faktiskt planer på att gå kvar där. Inte för att jag vill lära mig att boxas egentligen utan mest för den grymma träningen! Det var verkligen sjukt jobbigt och tror det ger mer än gymmet. Hade lust att sätta mig och gråta. Haha, okej, överdrift! Var hemma kvart över åtta och planerade morgon dagen! Stallet och sedan får jag se om det blir gymmet eller en spring runda.
Tror jag dör närsom helst nu så ska ta och krypa ner under mitt varma täcke. Bara duscha först för tredje gången idag..
Godnatt!

Förjäkla söt bild på de två minsta i familjen Degerman, syskonkärlek ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0