"De som dem kommer aldrig förstå sig på de som oss"

2012-03-06 @ 16:16:07
Idag är en sådan dag när jag känner hur bra livet är och kan se det bra i allting. Go känsla! Så nu ska jag få i mig lite mat, om jag har någon plats kvar med tanke på att jag hade hemkunskap för en timma sedan,  sedan bege mig ut till stallet för dressyrträning!
Har gjort ett träningsschema för Mars månad som jag printade ut på papper och satte in i en ram. Nu står den så fint på mitt nattduksbord så jag ser det innan jag somnar och precis när jag vaknar. Dessutom skrev jag med större text tävlingar jag längtar efter så jag kan hitta motivationen när den sjunker lite, tex när jag ska till gymmet. Kanon! :)
Har inte så mycket mer att säga, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0