"Det är inte du som är galen, det är världen som är sjuk"

2012-03-27 @ 16:03:16
Har än så länge inte så mcyket att säga, har endast hunnit komma hem från skolan. Om skolan finns inte särskilt mycket att berätta, lugn dag. Ingenting har brytit schemat så att säga. Det ända nämnbara är att vädret är älskvärt!! Går knappt att förstå att det bara är slutet av Mars.

Annars så vet ni att dagens schema består av ridning och att springa en runda. Dock vet jag inte om det blir någonting av det sistnämnda då jag har ett prov och ett läxförhör imorgon. Behöver verkligen plugga på dem båda.. Tyvärr. Tycker det suger väldigt mycket att skolan tvingar mig att välja bort saker på fritiden. Vi går ju ändå lite mer än sju timmar i skolan varje vardag. Kan man inte få in allting där..?
Ska försöka få till det med skjuts till stallet också, hur jag nu ska lyckas med det.

Nu kommer jag verkligen inte på någonting mer att berätta, blir dock väldigt irriterad på en del människor. Även om jag försöker att inte lägga energi på negatvia saker. Kan man inte bara betee sig vettigt?


Bildbrist, jag lovar att ändra detta inom kort!! Vet själv hur drygt det är att se samma och samma bild hela tiden.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0