Det går bra nu

2012-03-06 @ 20:55:40
Träningen gick hur bra som helst. Dock måste jag bli starkare i magen men det har jag redan inplanerat då det är en anledning till att jag skaffat gymkort.
.
Åh, det känns så bra nu när dressyren börjat sätta sig. Vet inte hur många pass jag suttit med tårar i ögonvrån och bara velat hoppa av. Kämpade som en galning med Julia och dressyren då hon var helt olärd i det och precis när vi börjat komma igång och vunnit den ena tävlingen efter den andra blev jag för gammal, sedan börja om på ruta ett igen. Men det är helt klart värt det när man sedan sitter där med ett stort leende och veta att man gjort allting själv, med hjälp av tränare och folk runt omkring förstås!
Dessutom är det lite roligt att jag har haft samma dressyrtränare i ungefär fyra år så vi känner varandra väldigt bra och hon ser ju även skillnaden på honom från då till nu.
.
Just nu äter jag glass med lite allt möjligt i. Min pappa är gud på att komma på onyttiga saker, lägger i det ena och det andra men så blir det alltid lika gott!! Samma sak med mamma fast med mat- haha, go blandning! :D
Tog precis ett bett på en bit päron och nu känner jag smak av godis.. Gott som satan i vilket fall.
Denna bild gör min så glad att det är helt sjukt! Våran andra (?) dressyrtävling och det var ett klubbmästerskap och jag vann hela ponnykategorin, har jag för mig.. Eller om det var året efter?^^ I vilket fall så var jag bottenlöst lycklig den dagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0