För första gången kommer jag få E på ett spanska prov

2012-03-09 @ 17:59:56
Idag har jag gjort mitt första spanska prov under åttan som har kännts riktigt bra! Tror faktiskt jag kommer klara det denna gången, vilket känns dunderbra då jag verkligen vill höja mig denna terminen bland mina betyg. Spanskan var det enda ämnet jag inte fick godkänt i vilken suger piss då jag vet att om jag bara hängt med i början så hade jag lätt kunnat ha högre betyg i det. Till er som börjar sjuan nästa termin- häng med från början!! Det har säkert varit många som sagt det tidigare och många kommer att säga det men snälla, gör det. Jag önskar verkligen att jag gjort det. Lättare att få högre betyg i ett språk än fysik, anser iallafall jag då fysik har ett alfabet jag aldrig kommer lära mig.. -.-
.
Gjorde tidigare ett åsiktsinlägg angående att välja sina vänner med omsorg och med hela sitt hjärta men valde att ta bort det bara en stund efter att det publicerats. Varför? Jo, kom på att det var väldigt osammanhängande och tanken med hela inlägget försvann bakom allt mitt skrivande om mig själv och mina vänner. Så, det valdes att ta bort. Hehe!
.
Nu ska jag byta om för att åka ut till min fyrbenta vän som ska ridas i ridhuset idag! Drar kanske fram lite hjälpsaker för att få lite variation i ridpasset? :) Det märker vi!
Jag och min söta kissemisse ;) Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0