Gästbloggning

2012-03-16 @ 16:02:24
Haha, åh såsöt han är, min Hugo! ♥
Dagen har idag varit kanonbra och solen skiner! Hela arton celcius i skuggan, helt sjukt!! Mamma var ute hos potion tidigare idag och var ute en runda med honom så idag ska jag endast vara med mina vänner. Helgen kommer bestå av ridning och stallet. Ska ta och få en massa tvättat och smörja allt. Tvätta vintertäcken och lägga in dem i mitt "skåp" och även tvätta massa skitiga schabrak. Ska försöka få ihop en riktig vårstädning ute i stallet och såklart rida ut hela helgen. Hoppas verkligen det är sådant här väder!!
.
Ikväll är det såkallad nattinatti. Skolans If och komunens ungdomsgård har tillsammans detta. Man amnäler sig frivilligt med sitt lag som man valt själv och spelar fotboll och innebandy. Sedan får resten om man vill komma dit och kolla. Mellan nio på kvällen och ett på natten. Så ska dit med Ida ikväll så får vi se vilka vi träffar där.
.
Jag har åldersnojja. Jag vill aldrig fylla arton. Jag vill kunna tävla ponny hela mitt liv..
Fick denna ångest igår när jag var i stallet. Om jag släpper Potion i ridhuset så han kan gå vart han vill väljer han att ställa sig ovanför mig med mulen i min huvudhöjd. Om jag bara vrider huvudet uppåt skulle jag kunna pussa honom på mulen. Då står han där tills jag ställer mig upp, han har ändå valmöjligheten att springa vart han vill i hela ridhuset. -Älskade fina!

Nu ska jag hoppa in i duschen, trevlig fredag på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0