Har en hel bok att berätta så vart ska jag börja?

2012-03-21 @ 16:25:12
Natten till måndag kollade jag världens äckligaste skräckfilm med Alvin och Ida. Haft en jädrigt rolig helg med dem två. Har en film från helgen som får mig att skratta lika mycket varje gång, dock mest för våra skratt som kommer i slutet. Tyvärr så kan jag inte lägga upp den här.
.
Senare på måndagen vaknade jag upp brevid Ida, hoppade direkt in i duschen för att sedan åka till Kalmar. Handlade en hel del som kommer komma upp på bloggen inom ett par dagar. På kvällen senare var det hoppträning och är jätte nöjd! Kändes verkligen jätte bra.
Någon gång under dagen tog det tyvärr slut mellan mig och Hugo. Sist det tog slut skrev jag ett långt inlägg där jag skrev precis vad jag kände med blöta kinder. Fick en hel del positiv respons men fick senare höra av någon att det var lite väl.. Mycket? Men detta är min blogg och har valt att vara ärlig. Jag tänker inte spela att allting är bra när det inte är det och tvärtom. Om ett år vill jag kunna läsa tillbaka i arkivet och känna de känslorna jag hade när jag skrev. Dock gjorde jag inte det denna gång, varför? Dels för att allting gick väldigt fort och för att jag hade bestämt mig att inte deppa ihop. Känner att väldigt mycket har gått emot mig senaste tiden och när det väl börjat ordna upp sig så tar det slut mellan oss på våran sex månadersdag. Kändes som ett dåligt skämt. Det var när jag fick det första smset efter att han bytt relationsstatus "Är det slut mellan dig och Hugo? :( <3" jag bestämde mig för att detta är inte slutet-det är början på någonting nytt. Inte tillsammans med Hugo kanske men det är ändå en början. What doesn't kill you makes you stronger. Dessutom sättet det blev så tillsammans med vilken dag det var.. Var faktiskt mest sur än ledsen.
.
Tisdag var det skola efter tre välförtjänta lediga dagar. Chill dag, helt klart! Pluggade lite för att sedan åka ut till stallet för dressyrträning. Gick det bra på hoppningen ska jag säga att det gick kanon!! I alla fall om man jämnför i början med slutet. Sedan blev det mer plugg och en låååååång dusch, det är dunder skönt att stå där och rensa tankarna!
.
Onsdag har jag endast varit i skolan än så länge. Tanken var att jag skulle ut och skritta Potion men det krånglar med skjuts så mamma åker nog ut när jag är på tjejgrupp. Maria Kehagia ska nämnligen komma och ha pepptalk med alla tjejer i åk 7-8-9 (?) som är delaktiga i tjejgrupperna som ungdomsgården har ordnat. Fin tanke av kommunen! Det ska bli väldigt intressant och roligt :)
so.. Just smile!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0