Hur ska man göra vid ett vägval?

2012-03-03 @ 03:03:30
Vaknade för en stund sedan efter att ha somnat till en film. Ida sover som en stock och jag lyssnar på min Lasse, han har fantastiska texter! Här får ni världens bästa spotifylista- Världens bästa <333333
Nattetid är sämst för om jag väl börjat tänka och fundera kommer jag aldrig till någonting vettigt. Något som känns jätte bra inatt kommer jag inte alls tycka samma sak om imorgon och just nu kan ni nog alla komma på vad jag tänker på.. Jag saknar honom massvis och ännu mer än så.
.
Ida och jag tillbringade kvällen nere på Krongården och det var vi inte ensamma om, haha! Sedan kom vi hem och gjorde oss varm choklad och fruktsallad. Imorgon bitti ringer mitt alarm för Therese och hennes mamma, även Bella kommer sitta med i bilen, kommer och hämtar mig vid tio. Då ska vi in till Kalmar och hälsa på en näravän. Fina underbara vän♥
Så nu ska jag försöka samla mina tankar och somna om. Lasse får vara den som sjunger mig till söms, som vanligt. ;) Puss! Btw, så hatar jag min röst. Tänker nu på videobloggen här under!
Försökte måla på ett leende men det blev fail.. Haha! Just smile!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0