Jag hatar förkortningar

2012-03-07 @ 20:11:59
Mkt, nt, vgd, te/t, dd, sj... Listan kan göras lång! Inte för att jag aldrig använder det men det är väldigt störande när man snackar med någon så innerhåller texten mer förkortningar än hela ord. Hur jobbigt kan det vara att skriva ut till exempel inte (nt) när man ändå har skrivit halva ordet?
Hade en diskution idag om det med en kompis, därav kom jag nu in på det, haha!
.
Direkt när jag kom hem från skolan stoppade jag i mig en korv och bytte om till mjukis. Åkte ut och skrittade ut Potion en runda nu efter två dagars träning. Vi red nästan samma runda som när Philip red honom fast jag gjorde den lite kortare. Var ute ungefär 40-50 minuter och hann på vägen både möta den ena och andra, haha! :)
Snabbdusch för att sedan bege sig mot tjejgrupp! Det är verkligen dundermysigt, fantastiska tjejer är det där också!! Kärlek ♥
.
Nu ska jag äta ost-och-kex & chips-och-dipp mys med mina föräldrar, jag vi tycke rom att gotta oss! :D
Bara så ni alla vet så finns det kex till hela Borgholm nu när mamma och pappa har tagit hem all "mat" från deras fd resturang. Ska lätt ha mys här i helgen med massa kex och vänner, haha, hur mycket som helst finns det i våra skåp nu!!
Btw, bilden är helt oredigerad. Endast lekt med ljuset på kameran.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0