jag seglar i motvind

2012-03-15 @ 17:52:39
Valde faktiskt att pallra mig till skolan idag. Nu i efterhand kände jag att det var ett bra val. Kom på lite bättre tankar, fick träffa några av mina fina vänner och skratta en massvis! Har en riktig glädjespridare i min klass vid namn Isabella och tro mig, skoldagar med henne kan aldrig bli tråkiga. :) (<- smiley på det!)
Ska alldeles strax bege mig ut till stallet och rida Potion. Även där komma in på lite andra tankar. Finns det någonting bättre än att vara i stallet när man mår dåligt..? Knappast!
Jag mår dåligt på många plan just nu. Önskar att jag kunde berätta allt men det kan jag inte, tyvärr. Men allting blir bättre och när jag skrattar och är glad är det inte en falsk fasad. Jag är en glad person och försöker att vara det även i den mörkaste stund för det blir inte bättre av att gå runt och vara ledsen bland andra. Det blir inte bättre för mig och det blir tråkigare för dem.

Mycket är förändrat men vi finns kvar, allt som betyder. Du och jag min fina ♥
Kommentarer
Postat av: Mia

Lilla gumman... Du vet var jag finns om du vill prata. Snart ska vi åka iväg och bara ha det bra. Livet går upp och ner ibland. Nu kan allt bara bli bättre. Love you! Puss och kram <3

2012-03-15 @ 20:57:42
Postat av: Bella Bus

Kram på dej - livet är inte rättvist tyvärr - men som sagt - det kan ju bara bli bättre! :D

2012-03-15 @ 22:03:57
URL: http://www.equuscabella.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0