KAOS

2012-03-11 @ 01:29:05
Kommer helt ihåg alla känslor under denna filmen. Allt var så kaos. Det var sista dagen på lägret och som vanligt ska man visa upp för sina föräldrar vilket vi gjorde med att hoppa en bana på valfri höjd som vi tillsammans med en utbildad banbyggare hade byggt dagen innan (?) Dum som jag är valde jag en alldeles för hög höjd med tanke på vart vi låg i självförtroende graden efter att ha fastnat i ett fast hinder nere på terrängbanan, men det är en helt annan historia.
Jag hade alla tankar någon annanstans, var helt förkrossad över att behöva lämna alla fina människor jag lärt känna under den veckan. Jag och Nico borde ändå ha gråtit ut alla tårar kvällen innan men nej, det fanns tydligen en massa kvar.. Det blev mindre och mindre folk kvar på anläggningen och jag satt kvar på hästryggen utan något riktigt hejdå, fick en kram av Fidde när hon sa att hon skulle åka när hon stod på marken och jag satt på Potion. Inget mer. Victor och Malcolm fick jag aldrig chansen att säga hejdå till.
I allfall så började banan helt åt helvete och det hade redan gått alldeles för lång tid. Det var varmt, jag var helt ur form och allting var försenat med timmar. Sist kvar var jag, Nico och Fanny + deras och min familj. Såklart var det kvar "ledare" som verkligen var fantastiska!(♥) Men, banhoppningen den dagen vill jag bara stryka ett streck över. Men här får ni en film. Vi sänkte ner så det knappt var något hinder kvar ändå så gick det kasst, han hoppade inte ens över utan slår i bommarna. Men som sagt, jag var helt någon annanstans!
Ni får i allafall se vilken fantastisk paddock! GALET STOR och hindrena är sjuktligt fina.. Åhgud vad jag ska ha en sådan här gård när jag blir stor! Och satan vad jag vill tillbaka till alla minnen därifrån!!
Gråter en skvett nu.. Saknar sommaren, saknar hela gänget + Malcolm och Victor, saknar allt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0