Livet blir vad man gör det till

2012-03-03 @ 18:12:54
Åh, haft en helt underbar dag! Vi åkte till sjukhuset efter att ha köpt en stor, mysig, nalle för att hälsa på Ellen. Finafina Ellen! ♥ Vi satte oss och spelade ett sort kortspel. Det var då jag, Therese, Bella, Ellen och Emma. Emma åkte efter någon runda så jag gick och knackade på Oscars rumsdörr (ännu en klasskompis som råkade ha rummet brevid-HAHA) och frågade om han ville vara med och spela. Det ville han förstås. Ni skulle sett hans min när jag klev in på hans rum, haha, förvånad kille!
Efter tre (?) timmar så åkte vi därifrån för att köra förbi modehuset. Köpte en ring, förvånade..? ;)))))
Bjuder på lite bilder från dagen, har haft en dundermysig dag! Tyvärr blir Potion vilande idag också. Men ibland blir det så.
Det är så tråkigt att bilderna hamnar åt fel håll! :/
Kommentarer
Postat av: Bella

ni kunde i alla fall sagt att jag har en linje...



men gud vad kul det var! en gång till fan! :D

2012-03-03 @ 22:02:46
URL: http://isabellasims.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0