Lördag

2012-03-17 @ 18:08:48
Jag och Ida spring ner till affären och köpte fika, sedan gick våra själar till stallet. Där möttes vi av Louise och tog sällskap med henne. Red ut en runda och skrittade för att sedan gå ner i ridhuset då det blåste jätte mycket. Vad hände med solen..? När Louise sedan gick upp tog jag tag i ridpasset och gjorde lite mjukgörande rörelser för att han skulle bli mjuk. Logiskt... ;) Dock var det så himla dammigt. För er som inte vet det är mina ögon jätte känsliga så de tårades hela tiden av dammet, därav kunde jag tyvärr inte vara där inne så länge. Måste se till att det blir vattnat!
Sedan satte jag och Ida och tog en fika som på gamla goa tiden. Haha! För att skryta lite tog jag henne även i biljard. Vi har nämnligen ett biljardbord i stallet. Såklart inte inne i stallet utan i ett speciellt rum på gården. :)

Eftersom jag sitter på min brors dator har jag inga vettiga bilder, därav bild i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0