Ni är kärlek för mig

2012-03-02 @ 17:05:08
Jag föredrar att skriva än att sitta och prata med mig själv i en kamera utan att få svar. Hela situationen känns så dum men jah gjorde ett par tappra förslag och alla andra spårade verkligen ur så denna fick det bli. Somsagt, så har jag verkligen jätte svårt för att finna de rätta orden. Kan inte komma på någon mening som förklarar tillräckligt bra hur mycket alla fina ord betyder och hur glad jag blir. För jag blir verkligenverkligen jätte glad! Blir alldeles varm när jag tänker på hur många som bryr sig om mig när jag bara är jag-alltid. Åh, jag är verkligen lyckligt lottad med tanke på vilka fina människor jag har runt mig.
.
Dessutom pratar jag väldigt fort vilket gör att jag fastnar på orden och pratar väldigt otydligt men här har ni någonting ni kan kolla på. Som lite extra får ni även helgens planer. :)
Kyss!
Min underbara Lasse i bakgrunden!
Kommentarer
Postat av: Bella

pappret var ju inte gott kan jag ju säga... :P

2012-03-02 @ 21:44:34
URL: http://isabellasims.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0