patetiskt inlägg

2012-03-08 @ 19:46:11
Idag har jag inte gjort någonting vettigt. Bara suttit hemma hela eftermiddagen och borde ha pluggat men nä, tror ni jag har fått det gjort? På mitt träningsschema stod det vila för Potion och gym för mig men då skulle mamma tydligen jobba och jag måste ha med henne när jag ska på gymmet, regler..
Åh, tänk vad kort livet är så har jag spenderat en frisk, hel eftermiddag i min säng!!!!!! Dessutom när jag har planerat någonting och det inte blir så då tappar jag motivationen till andra saker. Fy vad patetisk jag är! Men jag skyller på att jag är sur och har träningsabstinens!!! Börjar seriöst klättra på väggarna om jag bara ligger hemma. Avslutar ett patetiskt inlägg men en patetisk bild där jag tror jag är snygg. Fyfan, hur kan jag leva med mig själv efter att ha poserat så på en bild??? Gah, försökte nog likna andra tjejer i vårat avlånga land. Ful lampa har jag också. 
dålig eftermiddag.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0