Runda med hunden

2012-03-08 @ 22:10:00
Var ute lite mer än en timma med Bella, vår hund. Dessutom hade jag sällskap av Lasse i öronen. Nu ska jag ta en dusch och sedan en kopp te. Har fått i mig två kiwis precis, de såg så goda ut när jag kom hem.. ;)
Sedan blir det väl en go film, hyr kanske någon på datorn..? Gjorde det när Hugo sov här för två nätter sedan och då såg vi "Crazy stupid love" helt klart sevärd, jag låg och asgarvade för mig själv när Hugo hade somnat. Haha! Lyckan som försvan när man kom på att man har massa spanska att plugga på.. :/ Nu måste jag duscha, pussssss
Hittade en t-shirt bland mina "ridtröjor" och det stod Ponniacup på den. Känslan som uppstår när den passar och man kommer på att man inte varit på ponniacup sedan 2007.. Hehe!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0