Sean banan-vilket skämt!

2012-03-04 @ 14:23:23
Enligt min facebook igår kväll så är jag den enda som tycker såhär men som jag tror ni har förstått står jag för min åsikt och vill dela med mig av den.
Igår kväll var det, som många av er vet, melodifestivalen. I en duell var det Sean Banan mot Thorsten Flinck, Flinck vann vilket jag tycker var bra. Dock bombades hela facebook senare om hur fel Sverige röstar, dessutom stavade 50% av dem Flincks efternamn med bara k och inte ck vilken var väldigt störande (!!!!!)
Sean Banan är enligt mig ett skämt. Seriöst, melodifestivalen sjönk väldigt lågt i mina ögon när jag fick höra att han skulle vara med. Ska inte det vara ett "seriöst"program? Fick mer en känsla av barnkalas.
Hur många barnfamiljer kollar inte på melodifestivalen..? Dels använder han sig inte av korrekt svenska och så använder han ord och meningar jag inte vill att mina småsyskon eller barn om jag hade haft några ska gå runt och sjunga på. "nu ser jag bara string" så sjunger han någonting och pekar ner på sin k*k och att han tillexpempel petar sig i näsan. Seriöst? Sedan så dissar han andra i sin låt, sjunger om att olagliga saker är bra(svarttaxi) och säger nej till skatteverket. Hur kan han ens få uppträda i ett program som melodifestivalen? Han hade go melodi och man blir glad av hans refräng men om man lyssnar på texten... Urkass är min mening! Thorsten hade åtminstonde en betydelsefull text och han kan sjunga!
Jag tycker helt klart Sverige gjorde rätt att skicka vidare Thorsten Flick istället för Sean Banan.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0