Skedning

2012-03-31 @ 12:37:00
Delade säng med Ida inatt. Vi var nere på kron igår vilket var det segaste på länge. Sedan gick vi hem för att kolla på skräckfilm och sedan somna medans den fortfarande var igång. Vilket gjorde att vi kollade klart på den nu i morse. Efter att den var slut och vi ätit frukost kom Bella hit. Nu spelar Timbuktu (Hon rättade mig, skrev först kapten röd-skam!!!)  medans Bella läser över min axel, Ida stack hem för att hämta badkläder. Jag och mina två vänner ska nämnligen till badhuset och simma.
Efteråt åker jag ut till stallet och rider min överpigga och ännu gladare ponny. Dock blåser det jätte mycket så stannar nog på gården idag!

Har träningsverk i hela kroppen idag!! Gjorde 120 situps igår, har nog aldrig gjort så många situps på en gång tidigare. Dessutom uppvärmning som är jobbigare än mycket annat, armövningar med tyngder, osvosvosv.. Tro mig, de pumpar en tills det inte finns någonting kvar. Men känslan efteråt slår mycket!

Kvällensplaner ser just nu ut att bli tältning. Vädret säger att det ska bli jätte kallt, snö på vissa platser (?!) så vi får se vad som händer! Bra blir det nog i vilket fall.

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Har en hel del att göra idag. Önskar er alla en mysig Lördag!

Btw så blev jag faktiskt rödhårig! Eller, hade förväntat mig mer rött men är jätte nöjd! Livet är för kort för att inte våga!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0