Söndags planer

2012-03-11 @ 11:57:00
Har vaknat och ska få i mig lite stekt ägg hade jag tänkt. Sedan ska jag byta om till favoritkläderna aka ridkläder och dra mig ut till stallet! Mamma följer med och med tanke på att vi ska rida ut en sväng kommer jag tvinga på henne kameran. Ha dock inte så höga förväntningar på bilderna.. Haha!
.
Har inte publicerat inlägget än och har redan fått i mig två äggmackor som pappa varit snäll och gjort till mig! ♥
Men vi höres senare, härlig söndag på er! Här är det underbart väder och 9+ i skuggan.
Cha barnrumpkinder!
Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: jag har inte bestämt mig om jag ska sälja det eller inte, velar lite fram och tillbaka ;) haha

Men ska prova det på Cabi först och se om han passar i det.



Är du intresserad?

2012-03-11 @ 21:32:12
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Bella

fett söt.

2012-03-12 @ 07:08:46
URL: http://isabellasims.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0