tidsinställda

2012-03-24 @ 20:56:00
Nu när jag ända har lite tid för mig själv och kan låta tankarna sprudla så gör jag ett par tidsinställda, så att det åtminstonde kommer någonting intressant när jag inte har tid att uppdatera. Eller, jag vet ju inte vad ni tycker är intressant men ja.. Haha, någolunda långa inlägg. Kan kalla det, läsvärda..? ;)

Är så himla sugen på att ut och fotografera i det fina vädret någon dag men har för tillfället inget dator att lägga in dem i. Vilket förstör väldigt mycket. Har även en hel del planer med mitt rum, har ändrat en himlans mycket just nu. Ska visa er! Vad vill ni helst ha, bilder eller video? Berätta, det är inte särskillt jobbigt att kommentera. Dessutom får ni jätte gärna berätta vad ni vill läsa om!

Kan även berätta för er att Hugo kommen inte nämnas i bloggen särskillt mycket alls just nu. Det är så lite knas mellan oss och vi vet nog inte riktigt hur vi ska ha det, haha! I alla fall så är vi återigen tillsammans. :)

Kvällensplaner är tältning igen! Helt okej att frysa ihjäl i ett tält i Mars månad..? Nej, men väldigt värt! Skojar inte om jag säger att jag låg och hackade tänder hela natten till idag. Men samtidigt är det så mysigt att det inte går att låta bli. Kortspel och godisätande under en massa täcken- jag överlever det frysandet ;)

Nu ska jag fixa håret och sätta in pommes i ugnen till mina syskon, ombyte väntar också! Vi höres senare! (När jag skrev detta var klockan halv sex)
Kommentarer
Postat av: Elsa

det hade varit fränt med en video ;D



du är så duktig, och du är verkligen en idol för mig!

puss på dig och din kämpar glöd! <3

2012-03-24 @ 21:42:46

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0