tidsinställt

2012-03-03 @ 13:17:00
När detta inlägg publiceras vet jag inte vad jag gör, hemma är jag i alla fall inte. Antingen är jag någonstans i Kalmar eller så sitter jag vid en fotbollsmatch och checkar killar som spelar fotboll tillsammans med två vänner, mest sannorligt är att jag sitter hos en tredje vän som förtillfället "bor" inne i Kalmar. Ska knäppa lite bilder under dagen då det är underbart väder ute, dock blir det ju bara med mobilkameran men helt kass är den inte.
.
Men ja, vi hörs senare. Planerna blir ändrade. Trodde jag skulle hinna ut till stallet innan men vi åkte tidigare än tänkt till Kalmar så jag tar det efteråt. Ikväll ser det ut som att det blir hemmakväll för mig. Förutom att jag troligen ska möta Hugo en stund, så får vi se vad som händer efteråt men det lutar helt klart åt hemmakväll.
Dagens facelook:

Dagens outfit:

BLOMMIGT!
Tröja- Only
Jeans- Gina tricot
Väska- vet inte, fick av mammsi häromdagen!
Solglasögon- Glitter
Jacka- H&M
Big kiss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0