Tjena mittbena

2012-03-05 @ 15:48:18
Hejsan, idag ser jag ut såhär. Men det gör jag ju alltid, därför kan jag lägga upp denna fula bild på mig själv. :) Annars idag har jag varit med han, han, han, han, han och han. Så nu är jag populär. För att visa att jag har dålig självkänsla och behöver känna mig "gillad" lägger jag upp en bild där jag visar massvis med hud. Med en dramatisk engelsk text till, eller en mening som innerhåller någonting negativt med mig själv för då kanske jag får en massa kommentarer om att jag inte alls är ful, tjock, osvosv..
Annars så... får jag väl äta lite choklad.
Btw, ja, vi använder yes diskmedel och ja, jag sitter i köket.
Nej men för att vara lite seriös.. Alldeles strax är det dax för träning med Potion. Och jag får panik!!!! Hittar inte min ena KL piké och inte mina ena par KL strumpor. Utöver detta har jag förstört min klocka (ambandsklocka) och mitt Thomas sabo armband är borta, JAG HATAR MITT LIV!!!

Jag kanske gillar att ta kort på mig själv med camen, vavavava???? Kan jag inte vara lite seriös :(? Tydligen inte.
Inlägget spårar ur helt därför lägger jag av nu. Eller för att bilderna på mig tog slut..?
Tror jag vet vad ni tänker- varför har hon klänning på sig?! Jo, jag tänkte att det skulle vara min träningsoutfit. Vad tror ni, kommer min tränare tycka jag är snyggt klädd? Nä, jag var faktiskt klädd så i skolan denna vackra dag! Bara ben, rätt kort klänning, axelbandslös och endast en kofta. Sommarkänslor!! eller kan det vara så att jag snart kommer bjuda på lite bilder på mig och min nallebjörn i olika klänningar?
No one know! Förutom jag förstås. Och min nalle. Och katten. Och mamma. Hunden kan också veta... Annars så vet ingen. INGEN SA JAG!!!
Avslutar ett helt värdelöst inlägg med en mysig bild på min fina lilla Julia! Åh, vad jag saknar att rida min kicka!! ♥
Kommentarer
Postat av: Miss T

joho du knasiga tjej. Jag vet precis vilken av dem det är men säger det inte för dina andra 10.0000 besökare ska inte få veta!

2012-03-05 @ 21:00:49

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0