träning

2012-03-26 @ 22:56:00
Direkt efter skolan stack jag iväg till gymmet. Sedan hem en snabbis för att åka ut till stallet. Markarbete stod på schemat denna måndag. Tränar för Ann (aka Bella) varje måndag och då är det varannan markarbete blandat med banhoppning. Sedan tränar jag varannan vecka dressyr för en tränare vid namn Lena. Bara för att klara upp det lite för er. Kan gå in lite mer om mina tränare, de jag har tränat för, någon dag om det vore intressant. :)

Tanken var att jag nu efter träningen skulle ut och springa en runda. Dock blev det inte så då jag plockade ur min väska och kom på hur många läxor jag har som jag behövde göra. Slutade med att jag låg på golvet och klagade över skolan. Mamma lyckades få mig på bättre tankar ganska fort och peppade mig till att plugga! Så, lite fick jag i alla fall gjort.  Med hjälp förstås ♥

Ska ta hand om mitt hår som just nu är uppsuttet i en handduk. Ska även smörja in mina torra händer. Seriöst, hatar att vara torr om händerna!
Godnatt!

söt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0