Trött som en.. björn på vintern

2012-03-11 @ 23:23:06
Somnade när Hugo var här ikväll och vaknade för en stund sedan. Ska uppdatera lite fort och sedan somna om.
Tanken var att mamma skulle fota idag när jag red, tyvärr så hade jag glömt minneskortet i datorn alltså blev det inga bilder alls. Det är faktiskt första gången jag gör det misstaget, haha!
Potion var mer än pigg idag-helt sjukt! Red bort till klätterbacken men det gick knappt att klättra med honom. Han bockade, sparkade, stegrade, lufthoppade, osvosvosv.. Det mest irriterande är när han börjar backa och jag verkligen inte kan få honom att gå frammåt. Han stissade upp sig som satan och var alldeles svettig på vägen hem. Tokfis!
.
Duschade och fick sällskap av Hugo efteråt. Kollade lite halvt på en film som jag inte vet hur många gånger han sett här. Antar det är den ända bra film jag har enligt honom. Det kan bero på att det är den ända actionfilm jag har inne på mitt rum. ;)
Snackade och lyssnade på Lasse för att sedan somna en stund innan han skulle gå till bussen, stackarn! Tror han överlevde faktiskt! Var verkligen jätte trött och vi var tysta lite förlänge.. Haha!
Nu ska bara ta en klementin, borsta tänderna och lägga mig för att sova igen. Imorgon förövrigt kommer det troligen ett inlägg om stallet där jag har min(a) ponny(sar) uppstallade. Har helt klart bland världens bästa "hyresvärdar"! Heter det så..? I allafall, kunde knappast haft det bättre. Det är verkligen jätte skönt att kunna känna så då det ändå är min(a) "bebis(ar)" som står där!
Nu.. -Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0