underbara älskade Lasse <3

2012-03-03 @ 21:24:37
Sitter just nu med Ida i telefon och lyssnar på Lasse Lindh, min stora djävla kärlek! Hans texer är så sjukt bra och hans röst.. Åh! Lasse är så fantastisk på alla vis och hans musik har tröstat mig i många lägen. Den första låten jag lyssnade på av honom var Varje litet steg:
Det var exakt den videon och jag kommer ihåg att jag skrev till en vän "är det okej att jag blir kär i en 40:åring?" även om han inte ens var 40 då.. Haha!
Lasse är min absoluta favorit artist och har en spellista på Spotify med bara hans låtar, som jag länkade i ett inlägg här under.
Tänkte bara dela med mig av min kärlek och tro mig att om ni gillar svenska, dunderbra, texter så ta några minuter att lyssna på honom så kommer ni vara fast!! True love ♥
Lasse Lindh.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0