Vilken härlig dag

2012-03-10 @ 23:56:49
Har verkligen fått en massa bra saker gjorda idag! Började med ett pass på gymmet, vilket tog kål på mig. Haha! Efteråt badade jag med Andrea inne på själva badhuset (gymmet ligger i samma byggnad). Sedan följde Andrea med mig hem, vi käkade oså. Tog bussen en bit för att sedan gå till stallet. Stallet där Potion står ligger ungefär 6-7 kilometer från Borgholm därav tänkte vi att det skulle gå fortare att ta bussen en bit. Dock är jag nästan säker på att det gått snabbare om vi tagit den vanliga vägen, haha! I alla fall så fick vi en massa motion!!
Jag red medans Andrea frös nere i ridhuset. Var barbacka och allmänt lekte. Både han och jag hade väldigt roligt. Andrea tog lite kort och någon film och sedan åkte vi med mamma, som tur var kunde åka ifrån jobbet för att hämta oss, hem.
Väl hemma sattes melodifestivalen igång där vi hade våra olika åsikter. Andrea är fantastisk att diskutera med då vi ofta har olika åsikter och har väldigt svårt att släppa dem, haha! Smsade även med Therese och Bella om hur galet snygg Ulrik Munther är (!!!!) Danny är också riktigt snygg och likaså Eric Saade som syntes i slutet. Sångaren i Top cats är übersöt. Oså Gina med G förstås! Hur söt? Då ska vi verkligen inte tala om Molly Sandens snygghet.. Åhgud!! Alltså innerhåller melodifestivalen en massa gobitar!
Efter att Andrea gått fick jag för mig att göra en fruktsallad som inte alls blev lika bra som mammis.. Men helt klart godkänd! Rev även på lite vitchoklad för att lyxa till den -förtjänar jag helt klart efter denna dag!
Bilder från gårdagens fruktsallad som mamma gjorde till mig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0