Visste ni att jag..

2012-03-31 @ 17:30:06
... Ansers som dum och korkad av väldigt många men är faktiskt väldigt smart. Om jag bara koncentrerar mig tillräckligt och hittar ett intresse i det.

... Är en sjuk tävlingsmänniska. Ger jag mig in i någonting klarar jag inte av att förlora/misslyckas.

... Måste ha kontroll över saker. Till expempel står alla mina flaskor i storleksordning. Störst längst bak och minst längst fram, endast för att jag ska kunna se allihopa.

... HATAR DAGENS VÄDER. döda.

Bild på Ida, mig och Bella under vattnet i badhuset idag! Tro mig- det är inte enkelt att vara vacker under vatten.. Eckligchey
Kommentarer
Postat av: Bella

vad hände med att klippa bort mina pattar......?

2012-03-31 @ 18:51:47
URL: http://isabellasims.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0