volvo for life

2012-03-15 @ 22:45:32
Tjena! Hugo här, Amelia fick inte vara med idag. Nu kommer lite viktig information här som ni nog inte bryr er om men bra att veta iallafall. Jag var inna på ansiktsboken här om dagen och såg någonting som gjorde min dag jätte bra, det har kommit en ny model av volvo v40. Skit coola med soltak och upp till typ 180 hästars motorer. Men inget slår ju klassikerna! Måset bara säga att det viktigaste i det här inlägget är att jag älskar Amelia Filippa Degerman! hon är mitt allt! min prinsessa, min gudinna och helt enkelt bäst i världen! När jag är med henne är det som att hela världen stannar, att vakna och somna bredvid henne är det bästa jag vet! Nu är det bara en sak till jag måste få med i det här inlägget som jag älskar, har redan volvo och Amelia, nu är det Ölands tur! Nästan alla klagar på att det är ett skit ställe och att dom ska flytta härifrån det första dom gör! JAG ÄLSKAR ÖLAND! Och jag vill aldrig flytta härifrån! Öland är ett underbart ställe på sommaren men ett ganska dött ställe på vintern, men det är skönt också, inte bara dåligt, mitt mål i livet är att bli kvar här hela mitt liv! sprida släkten vidare på min kära ö! Men nu har inte jag tid med det är längre, det var det enda jag hade att skriva , ska nog inte bli bloggare! Puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0