3 veckor

2012-05-22 @ 16:31:01
I måndags var det tre veckor sedan jag slog i svanskotan riktigt rejält. Vilken egentligen var ett litet fall men lyckades väl slå i det på något speciellt vis. Har fortfarande ont i en del situationer. Som när jag sitter i sängen med datorn, då flyttar jag nog runt 100 gånger för att märka en bra sittställning. Slutar oftast med att jag ligger på mage.
Vet verkligen inte vad jag ska göra åt det?! Annars gör det ont om jag rider barbacka, ligger på rygg eller liknande. Det gör inte alls lika ont som i början, för då kunde jag knappt gå, men det gör ändå hyffsat ont. Vet verkligen inte vad jag ska göra åt det?
Har sökt på google och sådant men hittar hur mycket olika teorier som helst. Och vet nu inte om jag ska gå till läkaren eller vänta ytterligare lite..?
.
Annars har dagen idag varit bra men tjock! Haha. Köpte först två (!!!) bullar i kafeterian. Den ena för att de var nybakade och den andra för att jag trodde vi skulle göra basilikagifflar under hemkunskapen. Det visade sig vara något helt annant- tårta!! Min grupp vann både smak och utseende. Förjäkla bra! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0