anonymt kan man aldrig ta seriöst

2012-05-31 @ 16:06:33
När jag skrev inlägget visste jag att det skulle bli reaktioner. Men akdrig att det skulle bli så stort, jag skrev det här på min lilla blogg med läsare under hundra. Igår steg statistiken som satan och jag blev jätteförvånad när jag kollade den imorse. Idag har jag fått höra jättemycket, faktiskt så är "Amandas" kommentar det enda negativa jag fått om detta. Dock vet jag att det finns folk med tankar som inte är så glada. En del bryr jag mig inte alls om och en del har jag respekt för. Så, skulle någon vilja att jag togbort någon del så kan jag nog ordna det. Förövrigt "Amanda", skriver du din mail så kommer du inte gillas som anonym. Dessutom så kan vi då reda ut en del saker. Jag var Inte kär i någon, förutom Hugo, när jag var tillsammans med honom. Däremot var jag fortfarande osäker. Hade det varit så hade jag aldrig blivit tillsammans med honom. Återigen, tack för allt! Ni är fantastiska!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0