Börjes cup 2012

2012-05-22 @ 17:47:19
Tävlingen har varit öppen för anmälningar i tre dagar och det är redan 142 anmälda till kval ett! Alltså nästan hälften av deras max antal som ligger på tre hundra. Det är galet!!
Snackar om Börjes cup, årets roligaste tävling! Det går i tre dagar och är kval ett, två och tre. Sedan går ett visst antal, den del som har bäst resultat under kvalen, till A-Final. Resten går till B-Final. Kvalen går i lätt B, vilket även B-finalen gör. A-finalen går däremot i lätt A.
För mig är det fjärde året jag åker dit och jag är redan supertaggad! Fast det är över en månad kvar... Vi kommer bo på campingen som ligger strax under tävlingsplatsen, vilket är perfekt. Hoppas verkligen vädret levererar då både tävlingsplatsen och campingen ligger nära sjön som är så pass varm att tillochmed jag badar där i.
För er som inte vet det är jag född och levde i Växjö upp till årskurs tre. Och eftersom Växjö ligger jättenära Tingsryd kommer en hel del gamla vänner dit för att tävla, men även för att titta. Bara det får mig att längta något enormt! Har troligen även ha med mig min trogne vän Ida♥♥♥
Förövrigt kan man rida ner till vattnet som man rider igenom världens mysigaste skog för att komma till. Hela alltet är helt enkelt perfekt. Förutom framridningen, bara för att ha någonting att klaga på.^^
Lite bilder sedan förra året, bara jag som ser skillnad om man gämnför med bild från Ölandshoppet iår? :o
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0