Ditt leende lyser mer än solen

2012-05-27 @ 18:14:15
Vid elva igår bestämde jag och Ida att vi skulle träffas en stund. Det hade gått två dygn sedan sist och vi hade alldeles för mycket att skacka om! Vi meckade med min cykel så händerna blev helt svarta (HAHA!), cyklade på upp-och-ner vända cyklar (tro mig, man kommer inte långt), pratade, pratade och pratade.
Var hemma runt ett och satte då igång en film. Försökte hålla mig ifrån Facebook då allting handlade om Loreen, a l l t i n g!!
Pappa väckte mig vid nio för att vi skulle väcka mamma med frukost på sängen. Hon blev jätteglad och fick även paket så här på morsdag. Vid kvart över elva traskade jag bort till andra sidan stan och började så duktigt att jobba vid halv tolv. Slutade vid halv sex, har ätit och ska nu byta om till ridbralls. Vi hörs senare ikväll! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0