En vecka av många veckor. Men de små ting förändrar det stora

2012-05-05 @ 09:25:57
Tänkte gå igenom denna vecka, där det faktiskt hänt en himla massa. Valborg i måndags och vi var lediga både måndag och tisdag vilket var jättehärligt! Var iväg måndagskväll och hade det dunderbra. Åkte hem runt halv två och sov i min säng tillsammans med Ida och Matilda. Tisdagen hände inget speciellt, det vanliga lixom. En helt vanlig dag med skitbra väder.
På onsdagen var det återigen skola, där det är mer klagande än någon annanstans. Störig mycket faktiskt... Jaja, sålänge inte jag börjar men det för det drar verkligen ner hela ens humör. Vilket jag inte tänkt lika mycket på innan.
På morgonen kom en kille från Robinsson och berättade om hur viktigt det är med drömmar och mål. Han var väldigt duktig, dock kunde han tagit bort en del i hans föreläsning. Han kan jag säga har lyckats i livet!
I torsdags var vi i Kalmar med klassen för att få vara med under en rättegång och gå på museum. Rättegången var vi på för att vi har haft "lag och rätt" i skolan och ska veta hur det går till under en rättegång. Museumet var vi på för att... Jag vet inte! Piratmuseum, vilket var rätt ointressant för min del.
Hela fredagen stod jag i skolans kafeteria tillsammans med klasskompis Oscar! Himla skönt med en skoldag bestående av smörgåsbreande (?), bakande och pratande. Frånochmed åttan får alla två dagar att stå där. :)
.
Avslutar med att visa dessa på chinos. Hur äckligtsnygga?!?!?! Välkommna till min garderob inom kort.
Av dessa från Drdenim är det ju tjejmodellen förstås jag ska ha. (Den åt höger)
Och dessa gula från Wesc.  Kärlek.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0