Fredag 18/5

2012-05-20 @ 21:46:24
Lc- Bra runda, nöjd! Red dock som en dåre, haha. Sådant som bara fungerar på den höjden. ;) Slutade i alla fall på en tredje plats av trettiofyra startande. Var jätteglad kan jag säga er!
Lb- Ett pet i grunden. Blev förvånad över att vi klarade oxern efter våran extra sväng ni kan läsa om här under. SÅ glömde helt enkelt att rida! Annars en välriden runda. Glömde somsagt vägen till den fetaste oxren på hela banan och lyckas fixa det, haha! Eftersom det var första Lb:n på jättelänge var jag lite tveksam på höjden och efter den omhoppningssvängen föll något från mina axlar och jag kunde andas. Dessutom var jag glad att jag lyckades improvisera en väg och inte få fyra fel. Började rida igen efter den petet. Var asglad att jag kom runt och i mål! :D
Har inte särskillt mycket mer att säga, bajsnöjd över dagen! Förhoppningsvis kommer det bilder lite senare. Tog tyvärr inga själv.. Illa!
.
Har ingen energi och bränt halva ansiktet i solen idag. Gutt! Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0