Hej

2012-05-29 @ 01:30:21
Jag är vaken och jag lever. Har snackat med min Andrea i videosamtal till midnatt för att sedan sätta mig och prata med mamma och hennes bästa kompis fram till ett. Jag behövde det och gud vad jag älskar dom alla tre!
Nattens fråga är om jag ska publicera det milslånga inlägg jag skrev eller om jag ska vänta. En del kommer tycka om det och en del kommer tycka det är fel då jag faktiskt hänger ut en del... Får se hur jag känner om det imorgon, men man borde väl stå för sina handlingar? Dock kommer det bli jävligtpinsamt för många inblandade om jag skulle välja att publicera det. Vad tror ni - är jag snäll eller vore hämnden alldeles för ljuv? Okej.. Hämnd är en feg utväg av sorg. Jag vet.
Hehe, kommer inte publicera någonting nu iallafall då jag är arg och inte alltid gör rätt beslut i sådana situationer. Nu måste jag verkligen sova -Godnatt!
En del av inlägget:
"Om detta någonsin kommer bli publicerat så är det för er. För att alla ni som har kännt sådan smärta jag fick känna, för alla er som har det där perfekta förhållandet, för att ni som är kär i någon, för alla er som längtar efter kärleken och för alla ni som trivs som singlar. För alla er som bryr er om mig och för alla er som gör mig starkare för att ni inte tycker om mig. Detta är den dåliga versionen av mitt förhållande som varade i åtta månader."
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0