Kärlek till min dator

2012-05-07 @ 16:29:29
Vädret är såhääär bra. Det är väldigt konstigt egentligen vilken effekt vädret har på mitt humör, och väldigt många andra också. Har stått i kafeterian även idag men tillsammans med Sofia. Tänkte först stanna hemma men är väldigt glad över mitt val att gå till skolan ändå.
Efter skolan la jag och Andrea oss på flytbryggan, låg där ett tag och pratade om det ena och det andra. Åskådade ett hus som håller på att rivas och hade det allmänt bra i solen. Gav oss sedan hem åt varsitt håll och jag har precis fått i mig lite mat. Jag ska strax åka ut till stallet, mamma jobbar så jag blir tvungen att skritta bort till träningen. Inte för att det är så jobbigt men i alla fall.  Hoppas jag överlever träningen med tanke på min svanskota, som jag nu kom på att jag inte berättat om. Jaja, det är en annan historia. Inte alltid lätt att sitta på en stol.. ;)
.
Ska in med lite bilder på datorn sedan, måste bara hitta sladden.. Pusssssss
o
Måste jag ens berätta hur gammal bilden är..?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0