konfirmerad

2012-05-06 @ 20:37:46
Som rubriken lyder konfimerades jag idag! Har haft det dunderbra med människor som jag verkligen tycker om. Började dagen i kyrkan, där det gick över förväntan! Allting rullade på fint. Gjorde någon miss i mitt välkomnande men det är sådant som händer.
Åkte sedan ner till sjöstugan tillsammans med mina gäster (?) hade en underbar eftermiddag. God mat, efterätt, presentöppning och omgiven av folk som bryr sig om mig. Bättre blir det knappast, kärlek på alla håll! Även fast jag är lite besviken på att en del inte kunde komma, hade de också varit där hade det varit fulländat.
Har inte så mcyket mer att säga, ska gå och ta mig en bit kaka av det som finns kvar. Vårat dessertbord innehöll tre olika tårtor, godis, macarons och två olika sorters chokladbollar. Då hade vi även haft smörgåstårta och mat innan det -Äta bör man annars dör man, mat är gott!!!<33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0