"Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig? Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig"

2012-05-31 @ 22:01:12
Var en runda i Kalmar med mamma efter skolan. Tanken var förnya mitt pass som gått ut inför Berlin resan med konfagruppen men var tvungen att ha pappas namn påskrivet också, vilket inte gick att ordna just då. Åkte in en sväng till stan och jag köpte ett par örhängen och en mascara. Hittade verkligen inget annat!
Sedan gick jag ut en runda med Andrea. Min fina Andrea.
Kom hem en stund och gick sedan ut med Isac, mötte även ett par kompisar som vi snackade med ett tag. Haha! Kom hem för en stund sedan och mamma gjorde lite fruktsallad till mig som jag sitter och äter nu. Gott! Behöver plugga men glömde alla pappren i skolan..
Har Melissa Horn som sällskap, fruktsallad och äntligen mitt rosahår. Världens bästa vänner, familj och häst. Bloggläsare med för den delen. Livet är bra, det är det!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0