Lördag 19/5

2012-05-22 @ 15:53:42
Lätt B: Fick ett pet på första. Hur irriterande?! Annars kändes banan skitbra! Inga tveksamheter alls och allting kändes bara jätte enkelt. Släpper iväg honom då och då men kommer på mig själv och rättar till det. Speciellt efter det peten, red verkligen igenom rundan och "lämnade" honom inte.
Lätt B (2): Här fick jag ett pet på A hindret i kombinationen, tror jag? Skit samma, blir rätt sur när bommarna faller så. De kunde lika väl legat kvar ju! :( Men med tanke på vilken skit vi har varit i så är jag såhääääääär lycklig över dessa rundor! Inte tvek någonstans och jag rider hela tiden.
Önskar verkligen jag hade helgens rundor på film. Tyvärr glömmer mamma varje gång..
Dunder fina bilder som Johanna har tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0